Friday, 17 March 2017

New game in my phone


Hai awak awak semua. Bertemu kita kembali. Okay sekarang saya cuba untuk mengaktifkan kembali blog saya ini.  Sebab dah lama sangat tak berupdate.  Insyaallah kalau ada cerita saya kongsikan lah disini.  Hanya mahu berkongsi.

Seperti yang kita tahu, adik-adik kita baru jer ambil result spm.  Tahniah ye adik-adik yang dapat result cemerlang semoga rezeki makin berlimpah limpah ye insyaallah amin. Bagi adik adik yang kurang cemerlang, rilek bukan setakat itu jer tapi maybe ada yang lebih baik.  Macam saya cuma 4A sahaja.  It okay lah sampai matrik jugak dah nak ambil degree pun so rilek ye adik-adik.
Okay now, this entry not really important pun. Just saja2 nak hiburkan hati. Saya nak review new game to all my friend.

Haaa new game My Cafe Story 



Okay game ni tak ada best sangat hanya biasa2 jer.  Cuma kalau dah main tu macam ketagih sebenarye. My friend dah game sampai habis. Cuma dalam masa sehari jer.  Saya pulak dah seminggu main. Game ni install dari play store bagi yang android and pengguna iphone boleh install ye so jangan worry semua orang.  Hahahaha
Okay lah itu jer untuk hari ni.

No comments:

Post a Comment